reklamowymarty

Jak reklama przekonuje do siebie

Jaka powinna być reklama, by dobrze prezentowała usługę lub produkt? Odpowiedź wydaje się być bardzo prosta. Musi być przede wszystkim ciekawa.

http://www.freeimages.com/assets/182971/1829708653/empty-sign-994014-s.jpgŁatwo powiedzieć, media dają przecież spore pole do popisu, które dobrze wykorzystane da nam wiele korzyści. Problem polega jednak na tym, że nawet wielkie pieniądze wpompowane w kampanię reklamową nie gwarantują przebicia się do świadomości klienta. Tak było na przykład w czasie piłkarskich Mistrzostw Europy 2012 w Polsce. Tam najlepszą kampanię miała Biedronka, która była jedynie sponsorem tytularnym naszej kadry. Ona jednak miała najlepszą kampanię, która na dłuższej została zapamiętana i kojarzona przez kibiców. Trzeba być oryginalnym, mieć poczucie humoru lub umieć zaintrygować widzów. To jest najważniejsze.